dilluns, 13 d’agost del 2012

Tornant a la vida.

Sí, després de més d'un mes sense cap actualització ja estic de nou aci :)

M'agradaria dir que no he tingut temps, que n'he estat ocupadíssima viatjant i fent coses però la realitat és que hem faltaven "ganes". Encara que jo més que ganes diria que vaig pedre "momentàneament" la vitalitat.
Aquests últims dies han passat tantes idees a la meva ment i he tingut tant de temps per a pensar que he arribat a la conclusió que allò que diuen de que descansar la ment també és bò, és totalment cert fins un punt.

Però no tot són coses dolentes! Clar que no, hi ha que vore sempre una part possitiva en aquesta vida, tan amarga de vegades. He tingut temps per a llegir i descobrir, com sempre que es llig, un nou món. Per a mi aquest nou món s'anomena "La sonrisa de las mujeres". Un llibre senzill, comedia romàntica francesa amb un toc optimista i una prosa lleugera que et transporta a París i a una de les millors aficions que existeixen, la cuina.
Si teniu una estoneta, una miradeta us pot arrancar un bon somriure :)


J'aimerai toujours le temps des cerises...
(Una cano preciosa!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada