dijous, 31 de maig del 2012

30.

Un dia com aquest, vaig arribar al món.
Un dia com aquest, vaig començar a regalar somriures.
Un dia com aquest, començà la meva história.


Sempre m'han agradat els nombres parells, pot ser per allò que en diuen de la exactitud que hem caracteritza, no ho sé, però sempre m'han agradat. Per això des de ben menudeta m'ha fet ilusió haver nascut un dia 30.
I d'un mes ben bonic! Maig... Al Maig sempre cau algún raig!

Des de ja feia uns dies, pot ser fins i tot setmanes o un parell de mesos, que cavilava moltíssim al voltant de la vida, en general, i sobretot, del pas del temps. Aço, crec jo, ha estat ocasionat per les pèrdues recents i pels canvis que he experimentat, independitzar-me, començar una carrera...en definitiva, acaronar un poc de prop el futur.
Tot hem feia pensar en com de depressa perdem el temps, i per això n'estava temorossa del meu aniversari. Podriem dir, que hem feia por fer-me major.
Però quan ha arribat el dia...no he pogut ser més feliç! He rebut estima de totes parts, i sobretot, de les més importants. I me n'he adonat que no he de tindre por al temps, l'he de disfrutar!

Així doncs, jo vaig nàixer un 30 de Maig solellat i amb molt de raig!:)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada